Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Νέα βόμβα Κασσή: «Να πέσει η κυβέρνηση και να πάει στην ευχή της Παναγίας»


Πηγή : http://www.toxwni.gr



Κρύος ιδρώτας σε Μαξίμου και Χαριλάου Τρικούπη αφού ξεκάθαρος ότι δεν θα ψηφίσει τον ενιαίο φόρο ακινήτων αν δεν αλλάξει, εμφανίστηκε για μία ακόμη φορά ο Μιχάλης Κασσής.

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του MEGA επανέλαβε την άποψή του ότι πρέπει να γίνουν διορθώσεις για να μην υπάρχουν διαρροές.

«Από το βήμα της Βουλής έχω πει ότι δεν εξουσιοδοτώ κανέναν αυτό το νόμο-έκτρωμα να τον φέρει στη Βουλή, όπως είναι. Από κει και πέρα, υπάρχει μία αρμόδια επιτροπή από πλευράς της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ που ήρθε σε επαφή προκειμένου να δουν τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν. Αν το υπουργείο είναι διατεθειμένο να κάνει τις αλλαγές αυτές, όχι για να ικανοποιούν εμένα. Ο νόμος αυτός έχει πάρα πολλές αδικίες τόσο για τις αστικές όσο και για τις αγροτικές περιοχές», ανέφερε χαρακτηριστικά. Και πρόσθεσε: «Ο κ. Στουρνάρας να καθίσει και να τα μελετήσει καλά μαζί με τον κ. Καραβίτη».

Στο ερώτημα πάντως που του ετέθη για το αν δεν ψηφίσει, θα ρίξει την κυβέρνηση, απάντησε: «Δεν πάνε να μου πουν ό,τι θέλουν. Εκατό φορές το έχω ακούσει αυτό. Θα μου πουν ότι θα ρίξω την κυβέρνηση, δηλαδή; Δηλαδή, θα πάω να ψηφίσω ότι να' ναι; Αυτά τα πράγματα έχουν επισημανθεί και δεν πρέπει να διορθωθούν; Σε καμία περίπτωση δεν τον ψηφίζω. Να πέσει η κυβέρνηση και να πάει στην ευχή της Παναγίας κατά αυτή τη λογική».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου